Titel

Klik hier om de ondertitel te bewerken

Boksen

Boksen is goed voor je conditie, kracht, uithoudingsvermogen, coördinatie, reactievermogen, weerbaarheid en zelfvertrouwen. Eigenlijk kunnen we deze lijst nog veel langer maken want deze fantastische sport heeft echt alles!

Stap voor stap leren we je technisch en tactisch te boksen. We horen vaak dat mensen nooit verwacht hadden dat ze deze sport zo leuk zouden vinden! Dus kom vooral een keer een proefles doen en ervaar het zelf. Sparring is altijd optioneel en onder begeleiding. Het sparren is ter aanvulling en verrijking, niet om een ander pijn te doen.



Kickboksen

Bij het kickboksen mag je naast je handen ook je benen gebruiken. Het is een uitdagende sport die helaas vaak nog kampt met een verkeerd image, gelukkig is het tij een beetje aan het keren en maken steeds meer mensen kennis met deze mooie sport.

Net als bij het boksen werk je aan conditie, kracht, uithoudingsvermogen, coördinatie, reactievermogen, weerbaarheid en zelfvertrouwen. Kickboksen is echt de ultieme total body workout en zo leuk dat je niet eens door hebt dat je hard aan het werk bent!Door rustig op te bouwen en een goede begeleiding leren we je binnen no time genoeg technieken om lekker mee te trainen.

Boxfit

In deze les gebruiken we de boksstoten en kickbokstrappen als fitness tools. Wel wordt er natuurlijk gelet op een juiste uitvoering en techniek. 

We doen circuittraining, HIIT en zo nu en dan een spel. Wil je je een uur heerlijk uitleven, kom dan snel deze training uitproberen. In deze les wordt niet gespard


HIIT

High  Intensity Interval Training. Functionele krachttraining en cardio. 

Wat zijn de voordelen van HIIT? Je wordt er fitter door, de conditie van je hart, bloedvaten en longen verbetert, bloedwaarden (zoals bloeddruk, cholesterol) verbeteren en HIIT kan ook helpen om gewicht te verliezen. Door de verschillende krachtoefeningen die aan bod komen worden alle spieren in het lichaam getraind.

Met HIIT bereik je dezelfde (of soms zelfs grotere) gezondheidseffecten in een kortere tijd dan de traditionele kracht - en duurtrainingen. De prikkel voor het lichaam om zich na afloop van de training te verbeteren is groot en  je wordt zo fitter en gezonder. De calorieverbranding na afloop van de training blijft nog zo ’n 2 uur verhoogd. Omdat HIIT een zware training is is het zaak dit geleidelijk op te bouwen. Je kunt instappen op elk niveau! Je zult snel merken dat je conditie en kracht met sprongen vooruit gaan.

Bootcamp

Lekker buiten sporten, genieten van het zonlicht en de frisse lucht! Fitter worden, spieren opbouwen, afvallen. Bootcamp is een natuurlijke manier van trainen doordat je vaak gebruik maakt van je eigen lichaamsgewicht.

Kracht en conditie worden beide getraind. Daarbij is het ook nog eens erg gezellig om samen te trainen. Iedereen kan op zijn of haar eigen niveau trainen, van beginner tot zeer gevorderd.

De lessen zijn zeer afwisselend zodat je je nooit verveelt, het uur is binnen no time om!

De bootcamp start op het Merwedeveldje in Acht. Wil je ook bootcamp bij jou in de  buurt? Laat het ons weten en bij voldoende animo starten we een nieuwe groep.


Personal training

Ontdek alle voordelen van boksen, kickboksen, cardio en functionele krachttraining met een persoonlijke begeleiding.

We kijken wat jouw doelen zijn en passen de training daarop aan.

Lotte van Oorsouw is naast boks- en kickbokstrainer ook Register docent Gevaarsbeheersing, naast fit worden en technieken leren is er dus ook de mogelijkheid om ook specifiek te werken aan weerbaarheid en zelfvertrouwen.

Dagen en tijden zijn in overleg. Neem contact op voor meer informatie of het boeken van je eerste training!

Workshops

Interesse in een workshop boksen of kickboksen? Eens een ander bedrijfsfeestje? Werken aan teambuilding en zelfvertrouwen?  Kinderfeest of vrijgezellenfeest?

Neem contact op voor de mogelijkheden.